حضور در استقلال افتخار بزرگي براي من در تمام اين سال‌ها بوده و همواره علاقه و تعصبم را به تيم محبوبم نشان داده‌ام

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا: دروازه بان تيم فوتبال استقلال تهران گفت: قرار بود قرارداد من به همراه مجتبي‌جباري و آرش برهاني در هيات فوتبال ثبت شود اما به دليل درگذشت پدر بزرگم و شرکت در مراسم او اين اتفاق با تاخير انجام شد و اکنون بدون شرط با استقلال تمديد کردم.
به گزارش ايلنا، وحيد طالب‌لو افزود: حضور در استقلال افتخار بزرگي براي من در تمام اين سال‌ها بوده است و همواره علاقه و تعصبم را به تيم محبوبم نشان داده‌ام. امسال قراردادم با استقلال تمام شده بود و بازيکن آزاد محسوب مي‌شدم، ولي همه مي‌دانستند اولويت اولم با استقلال تهران است و دوست دارم در خدمت اين تيم باشم که ميليون‌ها طرفدار دارد، براي همين بدون شرط وقتي پاي ميز مذاکره نشستم، قرارداد خود را تمديد کردم.
طالب‌لو خاطرنشان ساخت: از همان روزهاي اول در تمرينات استقلال حضور پيدا کردم. قرار بود به همراه برهاني و مجتبي جباري راهي هيات فوتبال شوم تا قراردادم را ثبت کنم اما متاسفانه پدربزرگم درگذشت و عزادار شدم. شرکت در مراسم ختم اجازه تمديد قرارداد را در هيات فوتبال استان تهران نداد تا اينکه امروز با نماينده استقلال به محل هيات فوتبال رفتم و قراردادم را با اين تيم به ثبت رساندم.
طالب‌لو در پايان با اشاره به تساوي استقلال با تيم ملي المپيک در جام ولايت گفت: طبيعي است که هنوز هماهنگي کامل ميان بازيکنان به طور کامل وجود نداشته باشد و به طور قطع اين اتفاق تا اولين ديدار ليگ برتر برابر شهرداري تبريز رخ خواهد داد. ضمن اينکه ملي‌پوشان نيز حضور نداشتند و البته نمايش خوبي از سوي استقلال در اين مسابقه ارائه شد و فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشتيم که از دست رفت تا بازي با تساوي به پايان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس